Humz...

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Älsklingen tyckte att jag skulle skriva lite i min blogg så han har något att läsa sen, för det är så tråkigt att kolla i den när det aldrig är något nytt. haha .. fast det kan jag ju i och för sig förstå. haha. Men det händer aldrig några saker i mitt liv just nu, i alla fall inget som är värt att skriva om. Måndag - torsdag ser exakt lika dan ut varje vecka.. går till praktiken, kommer hem och äter middag, kollar på tv en stund och går och lägger mig vid 22.00. Samma sak på fredagen också, nu när jag tänker efter, orkar inte vara vaken mycket längre. På helgerna händer det inte heller så mycket, är mest hemma och ligger och latar mig i soffan eller fortsätter med mammas present. Vilket jag inte gjort på ett tag så jag måste nog göra lite på den idag eftersom det bara är två veckor kvar till julafton.

Igår var älskingen och jag på Nynäshams julmarknad, vilken besvikelse alltså. Det var ju ingenting på marknaden, det var liksom inte ens hälften av vad det brukar vara på deras julmarknad. Det var nästan bara godis stånd..
Sen på kvällen var vi bjudna till Kickan på middag, eftersom hon precis fyllt 50 år. Så där fick vi köttfärscreps till förrätt och ungsstekt lax med citronsås till varmrätt och en av dom godaste kladdkakorna jag någonsin ätit. Vi tog receptet av henne :)
Sen blev det mycket pratande och skrattande, eftersom "de vuxna" drack en hel del. Jag vet inte om det var fyra flaskor vin, lite conjac, whisky och glögg som fyra pers delade på. Dom var ganska glada i hatten kan man väl säga hehe.

Nää nu vet jag inte vad jag ska skriva mer!

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback