22 november

Sitter här på praktiken och vet inte riktigt vad jag ska göra. Charlotta är inte här än, hon skulle på någon frukost grej och trodde att hon skulle vara tillbaka till 10.00, så får se om hon ramlar in snart.

Igår fick jag gå tidigare eftersom jag skulle till Bertil vid 15.15. Men han var inte där, han hade varit tvungen att gå hem så jag fick träffa någon Ann istället.
Jag hade gått upp 2,2 kg på tre veckor och det var ju faktiskt bra för att vara jag. :)
och magen har växt ungefär 3 cm också, så nu mäter den 26 cm, precis runt kurvan så det är som det ska. Så nu är det bara att vänta till den 21 februari och hoppas på att det är då det händer.
Men får säkert gå över, skulle inte förvåna mig :p

Ikväll är det O.C, det får man ju inte missa. ;D

Hejsvejs <3

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback