Jag har

(X) varit full
( ) fått sparken
( ) bott utomlands
( ) varit i knytnävsslagsmål
(X) haft känslor för någon som inte känt samma sak
( ) blivit arresterad
(X) tatuerat mig
( ) försökt köra ifrån polisen
(X) hånglat med en främling
(X) gått på en blinddejt
(X) ljugit för en kompis
( ) varit kär i en lärare
(X) skolkat
(X) piercat mig
( ) legat med en medarbetare
( ) haft one night stand
( ) avfyrat ett vapen
( ) sett någon dö
(X) flugit
( ) spytt i en bar (ja vid toan)
( ) ätit sushi
(X) åkt snowboard
( ) somnat i skolan eller på jobbet
( ) använt ett falskt id
(X) tittat på en solnedgång
( ) varit med om en jordbävning
(X) rört en orm
(X) sovit under stjärnorna
( ) kört av vägen
(X) ifrågasatt mitt hjärta
( ) varit besatt av post-it lappar
(X) varit vilse
(X) simmat i havet
(X) sjungit karaoke
(X) betalat för mat med bara mynt
( ) fyllt på olja i bilen
( ) gjort upp eld på en strand
( ) förstört en fest
(X) åkt rullskridskor
(X) varit förlovad
( ) hoppat från en bro
(X) stannat uppe hela natten
( ) någon gång inte duschat på en vecka
( ) legat på sjukhus
(X) brutit armen
(X) skrattat så mycket att jag gråtit
(X) fuskat på ett prov
( ) haft en Britney Spears-skiva
( ) dansat på ett bord
( ) kört för fort
(X) varit alldeles för snäll
( ) fjällvandrat
(X) badat naken
( ) haft sex på en badstrand
( ) blivit utslängd från krogen
( ) hoppat fallskärm
(X) Stulit detta från Lottas blogg ;)

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback