Annandag påsk

Jaha, imorgon var det då dags för efterkontrollen på mvc.. usch usch! Tror att det blir snack om preventivmedel då också och jag som inte har en aning om vad jag ska använda..?! Får ju inte äta p-piller när man ammar t.ex. Jaja, får se vad han föreslåt för något!

Idag har vi inte gjort speciellt mycket, gammel farmor Vera (Patriks farmor) var här och åt påsk lunch/middag med oss. Sen har vi inte gjort så mycket med i dag. Varit en riktig latisdag. Men vi kan ju låtsas att jag samlar krafter tills imorgon då jag ska till familjecentralen vid 9.00 och väga ocg mäta Lippa. Och sen 11.15 ska jag vara i nynäs på mvc. Tur att Carolin ska följa med och passa lillskrutt medan jag är inne.
Sen kanske pappa och jag ska till min faster och byta styrlederna på volvon, eftersom det måste göras innan den ska besiktas vilket den ska göra på torsdag. Så får hoppas att det blir av.
Skulle vilja åka förbi babyproffsen och köpa nappflaska/flaskor också, fast det tror jag inte att pappa vill så får se hur det blir med den saken..

Nää, nu ska jag fixa en köttbulle macka med rödbetssallad och lite te innan det är dags för att sova. Fast jag har inte bestämmt mig om jag ska gå och lägga mig direkt efter jag ätit den eller om jag ska vänta tills hon ätit igen. För om hon följer sitt "äta-var-tredje-timme" schema så ska hon äta vid 00.15. Så får se hur det blir med den saken.
Måste ju bara nämna vad man måste säga när Lippa ska äta. "Ta bort handen, öppna munnen och sug!" Haha
GOD NATT ALLESAMMANS!

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback