Babygym - helt fantastiskt!

Nu har vi varit och köpt dom där grejerna som jag hittade på blocket. Jag har bara en sak att säga - det var tur att vi köpte dom! Så nöjd som Filippa är när hon ligger på babygymmet är sjukt underbart!! Man slipper sitta och roa henne hela tiden, nu roar hon sig själv med alla saker som hänger över huvudet på sig. Hon ser så lycklig ut när hon ligger där och pratar ed figurerna. Att vi inte skaffat ett tidigare... ?!

Kommer sakna älsklingen i natt, men man över lever i alla fall. Som tur är så får jag låna bärbara så kan kolla på film om hon blir allt för grinig. Sen är väl det bra och ha något att kolla på när hon vaknar för mat också så man inte somnar mitt i matandet. Men det är ju dumt att man inte kan sitta på inernet när man matar haha.. nää nu ska vi inte bli såna datanördar. :p

Nä, nu har jag inte så mycket mer att skriva. kan bara nämna att Filippa blev skit grinig när syster tog upp henne från babygymmet för att gå och byta blöja och sätta på henne pyjamas.
Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: julia

vad fin blogg du har :)

2007-04-06 @ 22:14:35
Postat av: Jessica

kika förbi :D

Postat av: ' CAROLIN

haha visst :D han växer om lillbruden snart ;)

2007-04-07 @ 10:57:37
URL: http://C4ROLIN.blogg.se
Postat av: Maria

Låter som att babygymmet är av stort intresse:D

2007-04-07 @ 11:33:24
URL: http://mariiamiia.blogg.se

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback