En dag med Filippa, mamma och mormor

image3
Jaha, nu sitter man här och väntar på att klockan ska bli 01.00, då är det dags för mat för Fialotta. Åt åt vid 22.00, hade tänkt mig att jag skulle gått och lagt mig med henne då, men hon valde att skrika i två timmar istället. Och sen var det ju ingen idé att gå och lägga sig när det bara var en timme kvar tills det var dags för mat igen. Så nu är det äntligen bara en halv timme kvar.

Idag, eller ska man säga igår eftersom klockan passerat 00.00, så var jag och Filippa i södertälje med mormor. Vi var och åt lunch på mormors gamla jobb och sen gick vi på stan. Självklart kunde vi inte låta bli att shoppa lite. Jag köpte en pyjamas i storlek 62 så den är lite stor, men den har hon snart vuxit i eftersom hon väger 5 kg nu. Mormor, eller kanske ska nämna att det är Filippas mormor och inte min mormor jag pratar om, köpte en klänning med byxa och en pyjamas hon med. Så nu har Filippa massa fina kläder.

Humz.. undra vad man ska hitta på idag då, orka sitta hemma liksom. Fast för sig skulle det bli kallare imorgon..
Nää nu ska jag avlasta Carolin från en skrikande Filippa som vill ha mat. Fast hon måste vänta fem minuter innan hon kan få sina minifom droppar.

Byebye!

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback