En fantastisk natt och en tanke

image5
I natt var det faktiskt en ganska bra natt. Filippa åt vid 23.00 och somnade strax efter 00.00, men vaknade dock redan 00.40 och skrek som en stucken gris. Efter att tröstat henne i några minuter och hon lugnat ner sig la jag mig ner på rygg med henne på min mage. Tänkte att hon skulle få somna och så skulle jag lägga ner henne igen. Fast problemet var bara att vi båda somnade som stockar. Sen kom Patrik in vid 03.30 och sa något och då sov hon fortfarande på min mage, men då la jag ner henne bredvid mig. Tyckte det var konstigt att hon inte vaknat än eftersom hon brukar äta mellan 02.00 och 03.00 när hon ätit vid 23.00. La mig ner bredvid henne och väntade på att hon skulle vakna, vilket hon brukar göra om man lägger ifrån sig henne om hon legat på ens mage. Men efter 5 minuter hade hon fortfarande inte vaknat så jag försökte somna om. Och vaknade vid 05.00 när Filippa blev hungrig. Tyckte det var duktigt av henne att sova så länge. :)

Jag förstår inte varför folk inte vågar prata med mig?! Enda sen jag blev gravid har folk slutat prata med mig. Och ännu mera nu sen Filippa kommit. Visst folk har skrivit och ringt för att gratta mig och sådär, men sen så hör man inte ett ljud från någon. Jag blir ju knappast en helt annan person bara för att jag har ett barn. Visst jag har inte alltid tid att göra olika saker eftersom hon behöver mat och måste vara där jag är, men det betyder väl inte att man måste sluta prata med mig? Känns inte som att jag har några kompisar kvar..
Men det är tur att jag har Filippa, hon uppskattar mig i alla fall!!

Kommentarer
Postat av: ELIN

Jag finns här TESS, och jag uppskattar dig verkligen:D Jag är så otroligt avis på dig hur du klarar allt så bra! You're damn good girl:D Hälsa flippis från mig:) HIHI

Postat av: Terri

Tack sötnos! :)

2007-04-05 @ 18:06:49
Postat av: ' CAROLIN

jag o Leo uppskattar er oxå! ni vet vart vi finns om de är något :)

2007-04-05 @ 20:55:20
URL: http://C4ROLIN.blogg.se
Postat av: Modebladet

aww,vilken söt liten bebis! Glad Påsk =)

2007-04-07 @ 15:36:54
URL: http://modebladet.blogg.se
Postat av: Malin

Ditt dotter är jättesöt :)

2007-05-05 @ 21:33:32

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback