Härligt väder

Idag har Filippa och jag varit ute nästan hela dagen. Runt 12 gick Patrik, jag och Filippa ut och köpte glass. Tip top och Pepe - mums! Då stötte vi på Carolin och Leo så hon hängde på en sväng. När vi kom till vårat område gick Patrik hem för att tvätta bilen och Carolin och jag förtsatte till Ica för att handla. Men det tyckte inte Filippa var så roligt för hon skrek typ hela vägen till Ica så det sluta med att jag fick ta upp henne en stund för att få tyst på henne. Sen skrek hon hela tiden inne på Ica. Pia som satt i kassan frågade om hon var arg och om det var hon som skrikit hela tiden inne i affären och det var det ju.

Egentligen skulle jag gått raka vägen hem för att mata mitt troll, men jag ville vara snäll mot Carolin och hjälpa henne hem med sin kassar så hon fick ha dom under min vagn så matade jag Lippa hos henne sen. :)
Efter Lippa ätit klart gick vi ut och satte oss på en bänk utan för henne och pratade lite grann. Man vill ju inte missa att vara ute medan det är så super skönt ute. Och då kom Patrik förbi en liten stund och visade upp den ny tvättade bilen. Men han åkte ganska fort igen och efter en stund gick jag hem eftersom Leo skulle ha mat och jag började själv bli ganska hungrig efter en hel dag ute.
Jag hade nog tänkt att vara ute lika mycket imorgon med, man måste ju passa på medan det är varmt eftersom det ska bli kallare igen redan på tisdag, 10 grader kallt och regn.. Blääääääää!


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback