Hos mamma

Nu sitter jag i tumba hos mamma och pappa och latjar med deras bärbara data - vill också ha! Syster går runt med en nyfiken Filippa som ska kolla på allt. Hur söt får man vara liksom :)
Efter maten ska mamma och jag åka och kolla på en beggad spjällsäng, det är ju bra och ha när man sover hos mamma. Som i natt tex. Men det bästa var ändå att man fick ett babygym och en musikmobil till.

Pappa sa nyss att han inte brukar tycka späddbarn är söta, men Filippa är vrålsöt. hur glad blir man inte när pappa säger så. Varje gång han ser henne säger han att hon är söt och gullar med henne. Det trodde jag aldrig om min pappa. Kärlek till pappa!
Sen måste vi ge kärlek till mamma och syster också, som nästan bråkar om henne. haha

Det är väl bara att hoppas på att Filippa sover gott i natt så vi slipper hålla hela familjen vaken. Fast det fåt dom väl stå ut med i så fall. ;D

Nää, nu har vi inte tid med det här, nu ska jag vara lite social mot familjen. Och snart är det nog middag också, klyftpotatis och oxfilé - mums!

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback