Lördag

Gud vilket härligt väder det har varit idag. Såg på vädret att det skulle vara lika varmt fram till på tisdag då det bara skulle bli 10 grader och regn. Typiskt, hur jävla kul är det då?! Men men, man får vara glad för den värmen man får. :)

Idag har jag varit i mariefred och hälsat på mina kusiner. Ena fyller 18 på onsdag så vi var där och fira henne idag. Men vi var inte där så länge, vilket var ganska skönt för då behövde jag bara mata Lippa precis när vi kom och sen klarade hon sig tills vi kom hem till Ösmo igen. Sen har jag eller vi inte gjort så mycket mer idag faktiskt.
Kan ju nämna att min lilla tös har blivit riktigt duktig på nätterna. Somnar hon runt tolv så vaknar hon vid sju ungefär, det är så underbart!

Ska nog försöka vara ute mycket imorgon eftersom det ska vara härligt väder, så man kanske kan få lite färg för en gångs skull. Har ju alltid samma färg som mina lakan och det är hemskt. haha.. Sen får vi se vad som händer mer imorgon. :)

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback