Lördag

Igår hade Filippa en såndär sovdag som hon har en gång i veckan. Då sover hon i stort sätt hela dagen och natten, vaknar bara för mat ungefär. Sen dom andra sex dagarna så sover hon till största del bara på nätterna. Då sover hon oftast aldrig hela tiden mellan två mål. Hon kan somna till men sover max en timme och hon äter ju var tredje timme.

Idag ska Filippa och jag åka till Tumba till mamma och pappa. Mamma skulle vara i Farsta nu vid tolv och sen skulle hon komma hit och hämta oss. Hon skulle nog ringa när hon var färdig där tror jag. Sen ska vi åka till maxi i Botkyrka och handla lite mat till oss, vi behöver storhandla så mamma skulle hjälpa mig med det. Sen åker vi hem till henne och då ska väl Filippa typ ha mat och sen ska vi göra fotavtryck. Äntligen ska det bli av! :)
Sen händer det nog inte så mycket mer idag skulle jag tro. Äta middag, åka hem, kolla på tv, det gamla vanliga. Fast i och för sig så skulle ju Filippa få bada hos mamma också efter fotavtrycket. Så om jag kommer ihåg så ska mamma få filma det så ni får se.

Näää, nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer. Eftersom jag redan skrivit om gårdagen och den här dagen precis börjat så finns det ju inte så mycket att skriva om. Skriver kanske mer ikväll eller hos mamma, annars skriver jag imorgon. För skriver i alla fall varje dag!


Kommentarer
Postat av: Jörgen

Men Hejsan! :-)
Du har väl kikat på TheGuide idag!
Tiffanys, Vera Wang, Carré Copenhagen...mm...
(nu kan man kommentera med)

Ha en underbar dag! :-)

Postat av: carro

tack !:)

2007-04-28 @ 15:10:03
URL: http://lovelyc.blogg.se

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback