Måndag

I dag har vi varit och hälsat på Filippas farmor en stund på eftermiddagen. Satt ute en stund, men sen började det blåsa en del och så blev det lite små kallt tyckte jag. Så efter en stund gick vi in och tog en macka i stället. På vägen till henne så stannade vi på konsum i sorunda för att kolla om dom hade rätt blöjor vilket typ inte funnits någonstans i nynäs. Men dom hade pampers new baby 3, men fyfaaan vad dyra dom va.. 149 spänn för 56 st.. driver dom eller? På ica i ösmo kostar storlek 2 89 kr.. och då är det dessutom 64 st.! Men vi var ju tvugna att ha blöjor så det var bara att betala och se glad ut.

Imorgon ska vi till Tumba. Patrik ska på arbetsintervju och Filippa, jag och Majsan ska gå runt i centrumet. Ska testa byta lite kläder som jag fick av min farbror till Filippa. Men eftersom dom köpt storlek 56 och Filippa typ har 62 nu så passar dom inte. Så ska se om jag får byta även om jag inte har kvittot. Hoppas på det!
Just faan får inte glömma bort och ringa soc kärringen heller om faderskap på onsdag.
Men nää nu är jag för hungrig för att sitta här och skriva, skriver kanske lite mer sen om jag hinner/har lust.

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback