Mys med Filippa

Filippa svettades så mycket under dagen idag när hon skrek, så i kväll har hon fått bada. Egentligen är hennes bad dag onsdagar, men ville inte att hon skulle gå runt med intorkad svett. Känns inte så fräsch! Hon som vanligt så älskade hon att bada idag med. Till en början ser hon ur som "vad sjutton gör jag här", men efter en stund så slappnar hon av och ligger och njuter när man tvättar av henne. När jag tvättat klart henne brukar jag låta henne ligga kvar en stund och då brukar hon börja simma med benen. Det gjorde hon idag med, fast efter ett tag så dög det inte bara med att simma då skulle vi börja plaska med både armar och ben och så skiner hon upp i världens leende. Hur härligt är inte det då? Mitt lilla mystroll. Efter att hon plaskat runt ett bra tag så börja hon prutta ganska mycket så då valde jag att ta upp henne. Och då hade vi en liten mysstund med babyolja innan blöjan och pyjamasen åkte på. Sen somna hon på min mage. Det är verkligen en mysig tjej det där. Och vet ni vad det bästa är? Att hon är min! :)


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback