Onsdag

Igår badade Filippa som jag skrev att hon skulle göra. Men hon badade inte som hon brukade, utan hon badade i det stora badkaret med mig. Så underbart det var. Jag brukar vänta på att hon protisterar och då tar jag upp henne, men igår så gick minuter efter minuter. Efter en kvart tyckte jag att det började bli kallt i vattnet och ville upp så då fick minnsan hon också hoppa upp. Men hon var så söt i badet, höll henne så hon hade magen ner mot vattnet och då simmade hon med både armar och ben och skrattade. Jag hade bett Patrik filmat så jag kunde lägga ut det här, men jag vet hur taskiga alla är med kommentarer så sket i det.

Idag skulle vi åkt till Nynäs för att skriva på faderskaps pappret men det sket sig, så dom kommer hit till oss den 11 juni istället. Jobbigt bara att man måste vänta så jäkla länge, ville ha det överstökat. Och på fredag är det BVC som gäller. Jag försöker gissa hur lång och hur mycket hon kommer att väga, men det är svårt. Försökte mäta henne med ett måttband igår men det gick inte så jätte bra. Men kom fram till att jag tror att hon är runt 60 cm i alla fall. Och när det gäller vikten så har jag inget att försöka väga henne på så där går jag efter hur mycket hon brukar gå upp, så jag tror hon väger runt 5700 - 5800, eller nått sånt. Återstår att se.

Det är en hel del som jag egentligen skulle vilja skriva av mig här, en del tankar och sånt som rör sig i mitt huvud just nu. Ja, rättare sagt en lite längre tid. Men jag vågar inte riktigt skriva det här, jag vet inte om jag kommer våga göra det med tiden eller om det kommer vara så pass känsligt ämne att jag skippar det helt. Vill ju inte såra personer som det rör.

Juste idag skulle det egentligen varit mammagrupp igen, men det var inställt idag. Hade velat gått dit egentligen, för det var ganska trevligt och så där. Man kunde ägna sig åt att bara prata om bebisar om man vlle. Alla hade liksom samma intressen - sina barn! Men som tur är så är det nästya onsdag i alla fall, och räkna med att jag kommer vara där. :)

Har ni sett något charmigare charmtroll eller?
image9

Kommentarer
Postat av: Johanna

Heeej... Gu så mysigt de låter! :) Finns här om du vill prata om något, hoppas du vet det! Tänker mycket på dig (och er)!
kram kram

Postat av: Jenny

Therese jag tycker ändå att du ska lägga ut filmen :D för ci som älskar att läsa din blogg och se på dom urgulliga bilderna på Filippa är så många fler än dom som skriver taskika komentearer. Ja , jag vet hur jobbigt det är att höra eller se när folk skriver sånt , men dom ser verkligen inte det fina i barn då.. men du gör precis som du vill tjejen :D jag skulle iaf vilja se för det är så kul att se sånt =)

Ha det bra i värmen kram Jenny 19v i Stockholm

2007-04-25 @ 14:13:50
Postat av: therese

hej. åh,det är tråkigt med idiotiska kommentarer och sånt,men skit idem och lägg ut en film på det endå och bilder osv, dem som kommenterar elakt vill ju bara göra dig/oss ledsna som bloggar och förstöra för andra och dem tycker ju sånt är kul,så låt dem hållas och vara töntiga och låt dem inte "vinna" :P jag skriver om allt möjligt kraffs i min blogg och om man är ärlig och skriver vad man känner så uppfattar en del människor det på ett helt annat sätt än vad man egentligen menar, så det är lite dumnt dock. men jag tycker du kan skriva och lägga ut bilder/filmer på vad du vill och känner för. skit i alla andra idioter och deras puckade åsikter :P

2007-04-25 @ 15:47:51
URL: http://denriktigaottersten.blogg.se

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback