Påskdagen

Idag har vi inte gjort mycket. Filippas farmor och Mogge var här och fikade en stund mitt på dagen. Lippa har typ varit vaken sedan dess, hon sover 5 minuter här och 5 minuter där för att orka. Sen är det full rulle på henne hela tiden. Just nu ligger hon hos Patrik och "pratar", små gnäller och sjunger, det ni ;D

Igår hade Patrik spelat på lotto utan att jag visste om det och idag till våran stora förvåning hade vi fått 6 rätt vilket resulterade i 4 593 kr. Jag skulle få en tusenlapp att göra vad jag vill med så jag ska nog köpa dom där skorna jag såg på din sko. Och så blir det nog en klänning till dopet... sen finns det nog inte så jätte mycket pengar kvar så det får nog gå till smink eller nått. Och så skulle 500 kr gå till Lippa, ska köpa några nappflaskor och sånt och så nån leksak till henne.

Tack, till er som tycker min blogg är fin :)

Kommentarer
Postat av: Bine

Hej vännen! Har läst din blogg lite nu, är så glad för din skull. Hör på vad du skriver bara att du är en jätte duktig mamma!

Och hihi, ja måste fråga. Vet du hur man fixar om sin blogg sida? Jag har verkligen noll koll.

Ta hand om er!
/Bine


Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback