Svar på en fråga och en dröm

ahh okej man förlåt om jag missförstod =) men det skulle vara kul att se =) ja söt som vanligt är Filippa :D tänkte bara fråga var du inte rädd när du skulle få henne, jag vet att du skrev att du hade sjukt ont å så när hon var påväg ut men jag vill grymt gärna ha barn men är rädd för själva förlossningen å så du får gärna berätta =)

jag har en blogg där jag heter jenn87 ;)

om du vill läsa el se hur jag ser ut..

Ha det bra i värmen :D


Det gör ingenting att du/ni missförstod mig. :)
Nää, jag var aldrig rädd in för förlossningen. När man precis fått veta att man var gravid tyckte man förlossningen var så pass långt borta så det behövde man inte oroa sig för än. När man kommit in en bit i graviditeten så börjar man oroa sig lite grann, men jag vifta bort det och tänkte bara "äsch bebisen måste ut på något sätt". Och när man börja bli höggravid så ville man bara få ut bebisen. Då var man så trött på magen att man inte bryr sig, bara den kommer ut. Visst värkarna var ganska hemska, men krystvärkarna var underbara. Äntligen fick man hjälpa till. Äntligen kunde man göra någonting! Det var sjukt underbart. Jag tycker inte att du ska vara rädd. Det är jätte underbart, framför allt efteråt. Jag ska lätt skaffa fler barn, gärna på en gång om jag kunde. Men ska vänta minst ett år i alla fall. :)

Patrik och jag har i alla fall bestämmt namn nu vad våra nästa barn ska heta. Vi har bestämt två tjej namn och två kill namn. Eftersom Filippa egentligen skulle bli två så är det ju lika bra att förberedda sig med två namn. Min morfar har en tvillingbror så det ligger i släkten. Och har jag inte helt fel så hoppar det över en generation och då är det jag och min syrra som har större risk att få tvillingar.
Men till namnen igen då.

Tjejnamn                                                           Killnamn
Jennilee                                                             Casper
Domenic                                                            Razmus

Fan ta dig som snor mina namn.

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha din skit! :p jag har namn jag med och razmus är i topp! Så det så :p jag som alltid velat ha en storebror hoppas som bara den att jag får en pojk!... men som du vet dröjer det innan det kommer någon här...
puss åpå dig kusifin

Postat av: Anonym

Okej tack för att du svarade =) jamen då är det nog inte något att vara rädd för men det måste ändå vara en härlig känsla att vara gravid och att alla ser att man är det också med magen och så;)

jamen det tycker jag ni ska göra skaffa fler om ni känner för det :D

Ha det bra // Jenny

2007-04-26 @ 21:12:48

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback