Till Elin

image4

Ska börja med och säga att det här inlägget skriver jag framför allt för att Elin ska få se hur fin Filippa blev i bodyn hon fick av Elin, så nu hoppas jag på att Elin fortfarande läser min blogg. :)

Usch, vad lite man fått gjort idag. Hade tänkt mig att jag skulle fixa lite här hemma medan Patrik var hos tandläkaren, men det blev inte så pga en gnällig Filippa. Hon har varit vaken i stort sätt hela dagen, sovit 5 minuter här och 5 minuter där typ. Så man hinner ju knappt lägga ifrån sig henne innan hon är vaken och i full gång igen. Jag vill inte ens tänka på hur vild hon kanske kommer vara om några månader. Då är det väl full fast hela dagen, och lugnt på nätterna förhoppningsvis.


Kommentarer
Postat av: ELIN

ÅÅHHWWWW VAD FIN HON BLEV:) Gud vad stolt jag blir, hihihi. Kramisar till er båda<3<3


Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback