Tisdag

Idag har vi varit i tumba nästan hela dagen. Patrik skulle på en arbetsintervju så jag, filippa och Patriks mamma gick runt i centrumet och sådär. Bytte dom där kläderna som var för små för filippa. Och som tur va så fick jag byta dom utan kvitto. :) Så nu har vi lite nya kläder i alla fall.
Imorgon tänkte jag nog åka en sväng till mammagruppen och se om det är något att hänga i granen. Eftersom Patrik ska börja jobba på tisdag så måste jag ju ha något att göra om dagarna.. så om någon har något förslag så är det bara att hojta till, är glad för att förslag?! :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hejsan!
Ville bara säga att din och Patriks dotter är hur söt som helst.
Jag måste nog erkänna att det riktigt roligt att läsa din blogg där man får följa erat nya liv som föräldrar m.m.
Jag är nu mer en trogen läsare av den :)

Du vet nog inte vem jag är men jag är en f.d. klasskamrat till "Baloo" (gick i samma klass ett tag på Vansta), dessutom är jag tillsammans med en kompis (Patrik Nordin) till din Patrik.

Du hittar mig även på PA, där mitt alias är Punk_Angel... Där kan du se vem jag är.

Ha det bra!

*Mikaela Andersson*

2007-04-17 @ 20:48:17
Postat av: Anonym

Jag samtycker som Mikaela. jag tyvker om och tar mej tid att läsa din blogg för det är så kul att läsa om hur ni har det nu när ni är föräldrar och hur du hade det innan Filippa kom till världen :)
jag tycker också om att titta på dom ursöta bilderna på Filippa :D

Önskar er alla tre all lycka i världen

2007-04-24 @ 15:00:08

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback