Tisdag

Ska börja med och berömma min lilla prinsessa som var otroligt duktig på att sova i natt. Hon var lite små gnällig igår kväll och åt och åt och åt och efter mycket om och men så somnade hon vid halv två. Och hör och häpna, hon vaknade inte förrän kvart i elva. Det är då hon brukar vakna andra gången, men idag var det första gången. Är så stolt över min lilla prinsessa. Och Patrik som ifråga satte om jag hade näring i mina bröst. SÅKLART JAG HAR!!!! ;D

Filippa låg nyss naken på sitt babygym och hade det roligt tills det blev lite för kallt. Då åkte blöjan och kläderna på. Och ikväll ska hon få bada eftersom det inte blev av i söndags. Så det lär väl bli plask och lek ikväll med då. haha

Nää, nu ska jag gosa lite med henne innan hon ska ha mat kvart i två. Sen kanske vi går ut en sväng till ica eller något sånt :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det låter som att du fick en skön sovmorgon! =)

Postat av: Jaaag ;D

Det kan du hoppa upp och sätta dig på! ;D

2007-04-25 @ 12:28:48
URL: http://terri88.blogg.se

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback