Torsdag och Therese's namnsdag

Ska börja med att prata lite om gårdagens inlägg som vissa missförstod lite grann. Det lät som att jag hade bett Patrik att filma men inte ville lägga ut den här på bloggen. Men jag menade att jag inte bad honom att filma för att jag inte ville ha alla elaka kommentarer som jag sett att vissa får. Så jag har ingen film på när min underbara Filippa som simmar i badkaret. Men på lördag ska hon antagligen bada hos mamma och dom har ingen balja så kan be mamma eller min syrra filma då så får ni eran film om hon nu simmar lika gulligt då. ;D

Så till dagens inlägg då.
Måste ju bara börja med att nämna att det är den 26 april idag, vilket betyder att Theresia och Therese har namnsdag idag. Och vad heter jag om inte Therese. :D Så grattis till mig på namnsdagen!
Filippa sov sådär underbart igen, hon somnade vid halv två ungefär och vaknade tio i elva i morse. Man blir riktigt bortskämd faktiskt. Men det är ett helvete för mina bröst ska jag ta och tala om. Runt åtta så vaknar jag av en jobbig smärta i brösten. Ligger och väntar och tänker snart så, snart så vaknar min lilla prinsessa och vill ha mat så jag behöver inte gå upp och pumpa ut. Men timmarna går och smärtan består. haha så vaknar jag i morgon med samma smärta så ska jag gå upp och pumpa ut lite mot min vilja. Men i och för sig så ska vi till BVC imorgon vid kvart över elva så min lilltjej kan inte sova till tio i elva imorgon. Hon måste vakna runt halv tio senast. Så får hoppas på att hon vaknar runt nio halv tio imorgon då :) Men hon lär vakna runt halv åtta så att hon ska äta runt halv elva. hahaha så typiskt i så fall.

Vette sjutton vad jag ska hitta på idag. Tror att jag måste ner till nynäs och köpa minifom droppar. Vet inte om dom räcker till imorgon och vill inte reskera att dom inte räcker till sista målet ikväll. Vet inte hur jobbig kolik hon har nu, men är den som förut så får jag inte sova någonting förän runt halv sex om hon inte får sina minifom droppar. Så måste kanske ta mig ner till nynäs. Men först och främst så ska hon ha mat om en timme. Ta en sak i taget!

Älsklingen vaknar till i vagnen!
image10

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahh okej man förlåt om jag missförstod =) men det skulle vara kul att se =) ja söt som vanligt är Filippa :D tänkte bara fråga var du inte rädd när du skulle få henne, jag vet att du skrev att du hade sjukt ont å så när hon var påväg ut men jag vill grymt gärna ha barn men är rädd för själva förlossningen å så du får gärna berätta =)

jag har en blogg där jag heter jenn87 ;)

om du vill läsa el se hur jag ser ut..

Ha det bra i värmen :D

2007-04-26 @ 15:00:42

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback