Torsdag

Igår var jag och Filippa på mammagruppen för första gången. Det var faktiskt ganska roligt där så skrev upp mig på pappret så man kan gå dit flera gånger. Eftersom Patrik börjar jobba på tisdag så är det ju perfekt att ha något att göra på onsdagar i alla fall, plus att man kan få lite nya kompisar som också har barn om man har tur. Igår satt jag och pratade med en och samma person hela tiden typ. Vi stötte på varandra redan utanför och sen satt hon och väntade på att hennes son Jakob skulle vakna och jag klädde av Filippa. Sen blev det bara så att vi pratade hela eftermiddagen. Men det var faktiskt riktigt roligt. Så ska nog dit nästa gång också, fast nu på onsdag är det inställt så det blir nästa onsdag då! :)

Jaha, vad ska man göra idag då? Det är ju inte roligt väder ute så man har ju ingen lust att gå ut direkt. Så det blir väl att stanna inne. Men vad sjutton finns att göra inomhus?! Jo, gosa med underbara Filippa, det ska jag nog göra hela dagen. Bara ligga och mysa med henne i sängen, och kanske bredvid babygymmet. Och så måste jag såklart hänga tvätten som jag håller på och tvättar. Nämen kolla helt plötligt har jag ju något att göra idag. haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker du det är läskigt att mata henne inpublic?

2007-04-19 @ 14:55:01
Postat av: Emelie

Jakob är så söt:D


Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback