Torsdagen den 5 april

Idag skulle jag egentligen följt med Carolin till haninge, men jag var så himla trött så jag orkade verkligen inte. Filippa var lite små gnällig och sådär under natten. Ville bara sova om hon fick ligga på min mage, och då sover man ju inte som bäst eftersom man klibbar ihop. Så vi får väl ta det någon annan gång.
Men Patrik, Filippa och jag var i alla fall ner till Pernilla och firade henne eftersom hon fyller år idag, så då blev det tårta - mums!

Jag har hittat världens gulligaste musikmobil som jag vill ha till Filippa, men det verkar vara omöjligt att få reda på hur mycket den kostar via internet och jag pallar inte sitta och åka till babyproffsen i länna bara för att se att den kostar alldeles för mycket. Och så hittade vi den på blocket för 250 kr, men självklart hade dom bara lämnat mail och fortfarande inte svarat på det, suckar tugnt..
Men ska se om mamma och jag kan åka och kolla på den någon dag, och så kanske man kan flirta med henne om man tycker att den är alldeles för dyr, betala fifty fiftiy kanske?! Man kan ju alltid försöka :)

Nää, nu ska jag avlasta patrik från en hungrig och arg Filippa som väntar på mat, men eftersom hon äter minifom droppar och det måste gå minst tre timmar mellan gångerna så är det 10 min kvar tills hon kan få dom. Och jag vågar inte ge henne mat utan att fått dropparna nu på kvällen för då får jag nog sitta uppe hela natten och det har jag ingen lust med.

Tack och hej leverpastej ;D

Kommentarer
Postat av: steph


om du lägger in den här koden i kodmallar, startsida, index så kommer den synas i din blogg :) för att få den där uppe är det bara att lägga in koden ganska högt upp :)

Postat av: steph


lol på att koden inte kom me :P

2007-04-05 @ 23:21:04
URL: http://steph08.blogg.se
Postat av: steph

okej de går tydligen inte att skicka koden men jag lägger in den i slutet på mitt senaste inlägg så kan du bara kopiera den :)

2007-04-05 @ 23:22:11
URL: http://steph08.blogg.se

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback