Uppdatering och en bild

image11


Jag bara måste lägga in den här bilden på Filippa som sitter själv i soffan. En riktigt stor tjej det där. Och hur stor får vi veta imorgon :)

Updatering av namnen:

Jennilee Margareta Sarah
Domenic Margareta Frida

Casper Mathias Fredrik
Razmus Mathias Niklas

Varför just Margareta? (usch, så hemskt namn)
Jo, min mormor, mamma och syrra heter Margareta i mellan namn, även jag. Eftersom det är ett "släktnamn" så vill inte jag vara den som bryter det hela, hur fult namnet än är. Så alla mina tjejer ska ha det namnet.

Varför just Mathias?
Patriks mellan namn är just Mathias, och eftersom tjejerna får mitt mellan namn så får killarna Patriks. Hade ingen lust att välja hans pappas vilket är Herbert.

Varför har alla olika när det gäller tredje namnet?
Egentligen skulle alla bara ha två namn. Men eftersom både Patrik och jag tycker att Margareta är så fult men jag envisas ändå med att vi ska ha det så tog vi ett till namn för att dölja det lite när vi skulle fixa Filippas namn. Och vi vill att alla barnen ska ha lika många namn och inte behöva ha flera namnsdagar tillsammans, mer än Margareta.

Nu låter det som vi ska ha Filippa, Jennilee, Domenic, Casper och Razmus, men det stämmer inte. Det är bara namnen vi ska välja mellan. Blir det en tjej kommer hon heta Jennilee och blir det en kille blir det Casper. För mer läs i mitt tidigare inlägg.

Fan ta dig som snor mina namn!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad menade du med att Filippa egentligen skulle bli två? Nyfiken...

2007-04-26 @ 23:07:40

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback