Fredag, nu kan hon krypa

Jag ska börja med att säga att min lilla prinsessa har blivit så pass stor så nu kan hon krypa. På dagen tog hon sina första krypsteg och hon tyckte det var riktigt roligt att kunna ta sig fram.
Nu på kvällen berättade jag det för mamma och vi satte ner Lippa på köksgolvet för mamma ville inte tro på mig förrän hon fick se det själv. Vi satte henne vid dörrkarmen in till vardagsrummet och så kröp hon fram till kylskåpet, det är ungefär 2 meter kanske. Så den 31 augusti lärde hon sig krypa. Nu väntar vi bara på den första tanden.

Idag var Lippa och jag ute på äventyr igen och när jag klev på bussen så satt det en fyllegubbe på bussen. Tyvärr satt han precis där vid barnvagnarna och skulle prata med mig hela tiden. Men jag försökte ignorera honom så mycket som möjligt. Men då började han ta mig i armen för att få min uppmärksamhet och jag vet inte vad. Innan jag gick av bussen så önskade han mig lycka till med lill tjejen.
Jag stod på perongen mot stockholm och han stod på perongen till södertälje. Och då stod han och ropade "hallåååå gumman, hallåååå! Och så stod han och vinkade mot mig. Jobbiga gubbe!

image127
Haha tänk att den här lilla plutten för drygt en vecka sedan precis lärt sig att sitta och ramlade bakåt ibland. Vilket jag lyckats fånga på bilden. Och nu kryper hon också. Gud vad tiden går fort.

Kommentarer
Postat av: sofie

svar: hehe okej!:)

Postat av: Mikaela

Va kul att hon lärt sig krypa, nu blir det fart på henne (och er ;) )
Fyllegubbar kan vara riktigt jobbiga ibland, men oftast vill dem inget ont.

2007-09-02 @ 10:58:35

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback