Måndag, så ni lär känna mig bättre ;p

RANDOM
Namn - Therese
Födelsedag - Tjugotredje januari
Hemstad - Stockholm - Tumba
Ögonfärg - Ljusblå
Hårfärg - Brunt
Längd - 175 underbara centimeter
Högerhänt/vänsterhänt - Högerhänt
Civilstatus - Fri och  lycklig för tillfället
Värsta ovanor - Vet inte vilken som är den värsta
Stjärntecken - Vattuman
Skostorlek - 38-39
Är dina föräldrar skilda - Nope :)
Skor idag - Inga just nu, men blir nog mina mintgröna slipin
Svagheter - Inget tålamod
Rädslor - Spindlar, fast är inte rädd tycker dom är äckliga
Mål för året - Att  starta företaget
Det första du tänker på när du vaknar - Vad är klockan?

ANTAL
Antal personer du kysst - Haha jag räcknar ju inte direkt...
Antal syskon - En lillasyster
Antal piercings - Fyra hål i öronen och en under underläppen
Antal tatueringar - En i svanken, men en till på g

FRAMTIDEN
Namn på barn
- Filippa, Dominique, Jennilee, Razmus och Casper
Vad vill du bli när du blir gammal - Större?
Drömjobbet - Mitt företag

FAVORIT
Mat - Fisk
Sport - Ingen
Djur - Katt
Glass - Spindelmannenglass :p
Godis - Allt!
Låt - Alla Christina Aguileras
Nummer - 23
Tuggummi - Extra!
Helgdag - Jul
Årstid - Vinter
Tandkrämsmak - Mint?
Radiostation - Lugna favoriter

HAR DU NÅNSIN
Varit kär - Ja
Blivit dissad - Mjo
Rymt hemifrån - Nä
Föreställt dig ditt ragg naken - Har väl alla?
Skolkat - Någon gång
Sovit utomhus - I tält
Gråtit i skolan - Japp
Spytt i skolan - Kanske när jag var liten
Gjort något dumt som du skrattar åt idag - Ja, massa
Sett en död människa - Nope
Använt droger - Aldrig
Ätit sushi - Nää, men vill smaka
Retats - Alltid

THIS OR THAT
Cider eller öl - Cider
Pepsi/cola - Cola
McDonalds/Burger King - Donken
Choklad/vanilj - Choklad
Jordgubbar/blåbär - Jordgubbar!
Kött/veg - Kött
Tv/film - Båda
Gitarr/trummor - Humz..
Adidas/nike - Spelar ingen roll
Kinesiskt/mexikanskt - Kenesiskt
Kakor/paj - Paj
Mtv/vh1 - MTV
Blind/döv - Blind

KAN DU
Gå ner i splitt - Haha nej
Skriva med båda händerna - Japp, tack vare att jag bröt högerhanden i åttan
Vissla - Nää
Blåsa en bubbla - Med?
Ha dina ögon i kors - Njaa..
Nudda näsan med tungan - Nääj, har för kort tunga

Kommentarer
Postat av: malin

en ipod nano :D hurså? =)

Postat av: Mikaela

Heheh det var hon som fick ta skiten och inte jag.
Helt rätt åt henne, jag får inte längre överlämna nycklar till henne ;P
Snor din lista btw ^^
Kram!

2007-08-07 @ 08:17:25

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback