Måndag.

Idag blir Lippa hela sex månader. Eller ska vi säga ett halv år?!
Gud vad tiden har gått snabbt, känns som det inte alls var länge sedan som jag kom hem från BB med henne. Eller som jag berättade för mamma att jag var gravid. Känns som en evighet sen, men samtidigt som att det var igår. Jag minns exakt vilken dag det var jag berättade det, hur och när. Kommer nästan exakt ihåg mammas reaktion och vilken lättnad jag kände efteråt.
Hur rädd och ledsen jag blev när vi trodde att jag fått missfall. Men att det visade sig att det egentligen skulle varit två. Gud vad fort tid kan gå..

Är det egentligen inte ganska facinerande att man från att varit en liten spermie som kommer i kontakt med ett ägg kan bli en människa?! Som kommer ut i stora vida världen efter 9 månaders tillväxt i magen och som lär sig något nytt för varje dag. :)

Har nog glömt att skriva att Lippa lärt sig sitta. Och ska alltid försöka krypa, men tyvärr kommer hon ingenstans än.  Men imorse lyckades hon hasa sig bakåt och gömde sig för sin morfar bakom fotöljen. haha

Förlåt, men har liksom ingen skrivro idag. Kanske skriver senare, om den kommit tillbaka då. Lägger in en bild på stora tjejen sen.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det är ett av livets mirakel ;)

2007-08-20 @ 20:30:16
Postat av: Mikaela

Och grattis Lippa så klart ;)

2007-08-20 @ 21:45:56
Postat av: lippaspappa

Grattis min Lilla älskling :D Papppa älskar dig mest av allt :)

2007-08-20 @ 22:49:40
Postat av: nirren

graattis lippa !
: )

2007-08-20 @ 22:51:14

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback