Onsdag, en lista

Tre saker jag inte förstår mig på:
- Mydigheterna
- Varför vissa sker är som det är...
- Vissa personer. Inga nämda inga glömda.

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet
- En godispåse
- Lippas AD-vitaminer
- TVtidningen och expressen

Jag sitter vid:
- Mammas bärbara vid rumsbordet

Tre saker jag gör just nu:
- Fyller i den här grejen i bloggen
- Har Lippa i knät
- Pratar lite med mamma och Camilla

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
- Åka till Island
- Hitta min riktiga man
- Lyckats med mitt företag


Tre saker jag kan:

- Vara irriterande
- Skämma ut mig i massor
- Allt, är kompis med Lotta :p


Tre saker jag inte kan:

- Tänka innan jag talar
- Vissla, aldrig varit intresserad av all lära mig det
- Äta jordnötsringar, eftersom jag är allergisk mot det


Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:

- Lippas underbara skratt
- Christina Aguileras alla låtar, sjukt bra!
- Ditt hjärta

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
- Prata flytande engelska
- Åka snowbord bra
- Trolla med knäna, haha kom inte på nått

Tre favoriträtter:
- Lax i stor lass
- Tacos
- Grillat kött med tzatsiki och potatis


Kommentarer
Postat av: WendelA

haha roliglista!
Mwen du vad e drilla??
Sen var det nått mer jag skulle fråga men jag glömde bort allt ihop!


Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback