Söndag, dålig uppdatering - jag vet

Nu börjar det bli dags att skriva igen, har ju nästan gått en vecka. Men skrivlusten har inte riktigt kommit tillbaka än. Eftersom alla kan läsa ens blogg så vill man ju inte alltid skriva allting, eftersom en del saker är lite privatare än andra. Och när jag känner att jag inte vill dela med mig av en del saker så väljer jag att inte skriva alls för att inte råka komma in på det jag inte vill berätta. Eller så är det inget annat än det som jag har i huvudet när jag har tid att skriva. Det är krångligt det där med att sortera ut vad man vill att folk ska veta och inte veta.
Men nog snackat om det nu. Jag hade nog egentligen inte tänkt berätta speciellt mycket om vad som hänt sen sist för det är inget speciellt som hänt. Har varit med Sophie ganska mycket den här veckan, vilket jag tycker känns alldeles underbart. Så skönt att vi hittat tillbaka tilla varandra. Men vi har varit inne i stan och i kista, annars bara varit hemma och tagit det lugnt i värmen. Och så har jag varit hos min kusin som fyllde 20 år i onsdags. Sen är det inte speciellt mycket mer som hänt. Visst nu har jag dragit allt ganska fort, inte gått in på några detaljer.

image108
Söta lilla Lippa som sitter och leker med sin Herr fyrkant som han så fint heter.

Men nu till det som jag egentligen ville skriva om. För några dagar sedan berättade pappa att han läst i någon tidning att Christina Aguilera ska ha barn. Pappa brukar vara ganska duktig på att blanda ihop olika personer med varandra och jag visste inte riktigt om jag skulle tro på honom. Frågade vart han läst det, men det kunde han ju självklart inte svara på. Så viftade bort det och tänkte inte mer på det. Sen idag satt jag och kollade på lite bilder på henne och kom att tänka på det igen och sökte på google för att se om jag hittade något. Och mycket riktigt hittade jag en artikel om att hon var gravid. Så ni väntar jag bara på att läsa mera, t.ex. om när barnet ska komma till världen och sådär.
Får verkligen hoppas att hon inte spårar ur som Britney Spears har gjort. Men det verkar som Christina Aguilera hittat en bra karl i alla fall, så det kommer nog gå bra!

För er som inte förstått det än, så har Christina Aguilera varit min absluta favorit sedan hon släpte sin första skiva 1999. Och sedan dess har jag alltid lyssnat på hennes musik och blir alltid lika glad av hennes låtar.

image109
Tänka sig att hon äntligen ska bli mamma.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hmm, en annan kanske borde uppdatera också...

2007-08-27 @ 10:22:33
Postat av: kusifinen din

Söta lilla Lippa och Söta fina Tesires! :p
Saknar er och hoppas vi senart ses igen! Lippa som har blivit så stor! :)
Om du vill prata är det bara att ringa vet du!... Hoppas vi får tid att prata snart, vill så hemskt gärna höra hur det är med dig och din lilla tös! <3
Kramar

Postat av: Mikaela

Haha då kunde vi hållt varandra sällskap på muggen ;)

2007-08-27 @ 13:17:08
Postat av: therese

vad söt lippa är :) hon växer så fooort!
har hon fått tänder ännu? =)

2007-08-27 @ 13:54:44
URL: http://denriktigaottersten.blogg.se

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback