Söndag, hänt i veckan

Detta inlägg ägnar jag åt er som saknat att jag skrivit. Så känn er speciella :p
Vi börjar med en lite sammanfattning av vad som hänt sen sist då.

I torsdags var jag och Nilla på kina restaurang och hade en "romantisk" middag. Det var riktigt god mat och trevligt sällskap. Vi pratade massa om allt och ingenting. På vägen hem skulle vi åka förbi eko men det var stängt så vi åkte hem igen. På hökvägen fick vi punka så fort vi kom fram till mig så var det bara att börja byta däck. Snäll som jag är så stod jag bara och kollade på. ;p
Sen på kvällen satt jag och pratade med Danne när vi upptäckte att den förbaskade diskmaskinen inte funkade. Den värmer inte vattnet och ingenting blir rent. Eftersom han är rörmokare så passade jag på att fråga honom vad som kunde vara fel och vi testade en del. Men ingenting funkade. Men tack i alla fall Danne!

I fredags åkte pappa och jag till västertorp och klippte oss. Och när vi skulle åka hem var pappa så hungrig så vi stannade till på en pizzeria och tog en varsin lasange. Sen åkte vi till Södertälje för att kolla på en ny diskmaskin. Messade Tommy och sa att vi var där, men han svarade försent så vi var redan på väg hem då. Typiskt, hade varit kul att träffat honom för det var ganska länge sedan.

Igår på dagen åkte mamma, Camilla, jag och Lippa till kungens kurva till skopunkten och kollade lite på skor. Men det blev inget köp för mig för kunde inte bestämma mig. Plus att jag ville vänta och se hur det nya sortimentet för hösten ser ut. Sen på kvällen var jag ensam hemma, för mamma och pappa var på inflyttningsfest och Camilla på krogen. Men jag tog min O.C box och gick ner i mitt rum och hade O.C maraton.
Funderar på att fortsätta ikväll om det inte blir Beck. Men det är inte alltid så kul att se Beck för man kan ju dom utan till.
När jag sett alla O.C avsnitten så ska jag nog låna Camillas Desperate housewives box. För hon tjatar om att hon tror att jag skulle gilla den. Så får väl se. :)

Och idag var vi förbi hos farmor och farfar och hämtade våran nya rallykärra ;D Så nu åker man lyx igen då. Nää nu ska vi ta en provtur till maxi och handla lite grann. :)

Lägger in en bild senare <3

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Full fart som vanligt ;)

2007-08-12 @ 19:24:37
Postat av: Anonym

lyx?`:s

2007-08-13 @ 01:53:27

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback