Söndag, mobil

Din mobil, gå in på kontakter, håll inne nedåtpilen ett tag, se vad du får.

1. Jag heter: Tommy
2. Jag gillar: Emma
3. Jag hatar: Mikaela :o Neeej absolut inte
4. Jag är kåt på: Sjukanmälan
5. Jag är verkligen superkär i: Charlotta
6. Snyggast i världen: Kusin Malin

7. Fulast i världen: Tumba hem
8. Äckligast i världen: Elin, nää aldrig
9. Muppigast i världen: Majsan
10. Tråkigast i världen: Patrik ny
11. Jag ska satsa på: Elin gifted
12. Bästis: Mamma
13. Jag vill ha sex med: Pappa nummer, men gud neeej
14. Hatar jag mest: Ösmo hem
15. Jag har en hemlighet med: Irre
16. Jag skäms över: Mentor Jocke


Kommentarer
Postat av: malin

hihi jag är snyggast i världen! :p

Postat av: Mikaela

Tur att du inte hatar en då ^^

2007-08-06 @ 15:28:11

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback