Tisdag, företaget

Ska börja med att säga att nu är hemsidan uppe. Nu är Babak klar med sitt, nu är det bara mitt kvar. Själva grunden på hemsidan är klar, men det är mycket som ska vidare utvecklas och så ska det in massa information och sånt skit och det är mitt jobb. Så nu behövs bara min data och alla programen så kan jag sätta igång. P E R F E K T ! För er som vill gå in och kolla på hemsidan så är adressen www.etjanster.se

Skriver mer senare, kan inte konsentrera mig på att skriva här just nu. Har Christina Aguilera maraton, började igår kväll och spelar alla hennes skivor efter varandra. Utan att hoppa över en enda låt. :)
Problemet är bara att jag inte kan spela hennes sista skiva för den är hos Patrik :(
Men jag tror absolut att Mi reflejo är favorit skivan, den är såååå underbar att lyssna på. Men just nu är det Somebody's somebody som spelas.

Så vacker!
image100

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Fan va duktigt ;P

2007-08-07 @ 11:44:09
Postat av: malin

hehe ajuste det hade jag glömt ;)
vet du hur man gör med nano? :D


Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback