Tisdag, lite om mig själv

ACCESSOARER
Väska: Skötväskan, eller möjligtvis väskan jag fick av pappa.
Plånbok: Japp, en svart som jag köpte i ullared förra sommaren.
Solglasögon: Nej, har letat efter ett par hela sommaren.

TEKNIK

Mobiltelefon: SonyEricsson.
Tv: Widescreen 28" i sovrummet.
Dator: En bärbar HP.

BADRUM

Tandkräm: Colgate.
Tvål: Lite olika.
Hårprodukt: Schampoo och balsam.
Huvudvärkstablett: Alvedon eller ipren, fast tar typ aldrig sånt.
Doft: Naomi campbell.
Hudkräm: Propyles eller hur det stavas.
Till ansiktet: Decubal.
Schampo: XL eller vad den heter.
Balsam: Olika.

MAT OCH DRYCK

Mineralvatten: Usch..
Vin: Ja, tack. Fast väntar nog tills jag ammat klart.
Bröd: Rostbröd.
Choklad: Tål typ ingen choklas :/

HEMMA

Säng: 2 x 80 säng.
Lakan: Vita.
Porslin: Pratar vi om mitt eller mammas nu?

FÄRDMEDEL

Bil: Äger ingen egen men mamma har en BMW 520.
Flygbolag: -
Taxibolag: -

MEDIA

Magasin: Glamour och story.
Tv-kanal: Trean och sexan är favoriterna.
Dagstidning: Står bara skit i dom ju..
Sajt: Playahead och min blogg.


ÖVRIGT

Frisörsalong: Olika.
Bank: SEB såklart, kan ju inte svika släkten.
Cykel: Nej, den snodde nån.

image111


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Söta Tessie :)

2007-08-28 @ 16:47:29
Postat av: Mikaela

Jag vet det ingen annan vet ^^ ;)

2007-08-29 @ 11:12:43
Postat av: Mikaela

Psst! Har lista...

2007-08-29 @ 15:49:09

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback