Tisdag.

Hade ju ingen vidare skrivlust igår, och egentligen har jag nog inte det idag heller. Eller jag har nog lusten men vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Det är inte speciellt roligt att skriva vad jag gör varje dag eftersom jag egentligen inte gör något speciellt, även om jag ser till att ha saker att göra hela tiden.
Just nu är pappa ledig i 10 dagar så när han ska göra någonting om dagarna så hakar jag mest på för att jag och Lippa ska få komma ut lite grann. Och mamma och jag har börjat med att ta en långis (långpromenad) på kvällarna. Självklart med Lippa, som tycker det är roligt att kolla på alla husen och träden och allt som man går förbi. Eftersom hon lärt sig sitta ordentligt nu så funkar inte det riktigt med att ta-en-promenad-så-Lippa-somnar längre eftersom hon stenvägrar att ligga ner. Så promenderna blir mer ta-en promenad-så-Lippa-somnar-när-vi-kommer-hem. haha

Igår kväll bestämde pappa och jag vilken data jag ska köpa för att kunna sätta igång med företaget ordenligt nu. Så hela förmiddagen försökte jag få tag på min morbror, men det var lättare sagt än gjort för han satt i möten. Men lyckades få tag på honom på hans lunch så han hade ju självklart inte tid att prata med mig då heller så han ringde upp när han kom tillbaka till jobbet. Men inte kom vi någonstan för det, för jag visste inte vad datan hette i huvudet och vi ville ju inte råka beställa fel data. Så ringde till mamma som fick gå in på internet och kolla upp vad den hette och maila det till honom eftersom jag var i s-tälje och hämtade mammas byxor hos skräddaren. När jag kom hem försökte jag få tag på honom igen för att se om han fått mailet men då satt han i möten igen och nu har jag fortfarande inte fått tag på honom. Men förhoppningsvis får jag tag på honom ikväll och om jag har tur så kanske pappa och jag kan hämta datan imorgon eller på torsdag. :)

Nää nu vet jag inte vad jag ska skriva mer och Nirren är dum och vägrar ge något bra tips om vad jag ska skriva om. Allt han har att komma med är chips. ;D
Någon kanske har något bra förslag på vad jag kan skriva om när jag får hjärnsläpp men ändå vill skriva. ;p
Här kommer en bild på Lippa som badar efter att fått smakat lite kalops. Så går det när man äter med hela kroppen ;)

image107

Kommentarer
Postat av: nirren

chips är gott ju ! ;D

2007-08-21 @ 16:28:18
Postat av: Mikaela

Haha du och jag är nog i samma fas just nu har också "skrivkramp". Skriver bara blaj just nu känns det som.
Säger som "Nirren" chips är gott ^^
Kramar!

2007-08-21 @ 20:48:37
Postat av: kusifinen din

Hej min underbara kusin! <3 Har inte tillgång till så mkt dator just nu o kommer lite efter i läsandet, men du har ju inte heller skrivit så mkt :p Hoppas vi får tid att prata och träffas snart, saknar dig och Lippa gumman! Tänk att hon är så stor nu tösen! :) Ser att dem inte är så trevliga :( SUCK! Finns här för dig, det vet du! Är i liknande "het vatten" eller vad man ska kalla det. Många kramar till mina fina flickor! <3

Postat av: Lippaspappa

Fan va söt min dotter är aså!!!

2007-08-22 @ 01:33:57
Postat av: therese

gud vad söt hon är :) vill bara pussa på henne,läser jämt din blogg. hihi. kolla in min lilla pärla har lite bilder på henne på min blogg. krma !

2007-08-22 @ 11:08:36
URL: http://denriktigaottersten.blogg.se
Postat av: therese

hoppas du och ditt ex? löser allt. ta och kontakta soc och be dem hjälpa er,så kan dem ordna så att den som inte har tid eller lust att bry sig om flisan eller kompromissa får ensam vårdnad om flisan. för det kan inte vara kul för dig heller att hela tiden vara nere och ha det jobbigt med tanke på hur det är mellan dig och flisans pappa och att dem aldrig ses, men som sagt vem vet det kan vara du eller det kan vara flisans pappa. ingen som känner dig IRL vet hur det ligger till. hoppas det löser sig så flisan har det bra och slipper allt strul och bråk mellan sina två föräldrar. kram!

2007-08-22 @ 14:41:39
URL: http://denriktigaottersten.blogg.se
Postat av: Nathalie

Hej!
Vad kul, jag har faktiskt letat efter en jämnårig med en nästan lika gammal bebis :) Och det skiljer ju bara en månad...

2007-08-22 @ 20:42:00
URL: http://meandmymen.blogg.se
Postat av: Lippaspappa

hörru du Therese "den riktigaottersten"
jag vet inte va du babblar om.. men knip din käft om mig och Filippa du har ingen aning om va du pratar om..

2007-08-24 @ 13:15:36
Postat av: therese

lippaspappa fan är du så jävla otrevlig för? har jag gjort dig något eller? idiot.
jag har ingen aning om hur det är mellan dig o din dotter men det verkar vara strul o tänkte då komma med tips o hjälp,men fan förlåt då jag ska aldrig yttra mig o försöka hjälpa,otrevliga jävel.

2007-08-27 @ 12:05:30
URL: http://denriktigaottersten.blogg.se
Postat av: lippaspappa

lägg dig inte i så slipper du ...

2007-08-30 @ 12:49:15

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback