Ont i halsen

Usch usch.. har så jävla ont i halsen.. har sån där gullig hosta med slem så det raslar i halsen när man hostar. Känns som sandpapper.. Men det är tur att jag har världens bästa pojkvän som bryr sig om mig.. han ska köpa honung och soppa till mig i kväll så nu fan ska det bli bättre :)

Nu börjar det närma sig, snart ska h*n ut. Hoppas på att det är ganska snart för längtar så efter den lilla krabaten som jävlas med mig i stort sätt hela tiden. haha
Det går nog inte en dag då h*n inte spretar med armar och ben åt alla håll och kanter, då h*n vaknar till liv och dansar runt i magen så fort jag säger ordet god natt och lägger mig till rätta för att sova.
Men det spelar ingen roll hur mycket h*n jävlas med mig, för jag kommer alltid att älska det här barnet över allt annat. Jag vet redan nu att det är världens sötaste barn! ;D

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback