Fredag, en tripp till skärholmen

Igår kom Mia och hämtade oss vid två ungefär och då åkte vi till Mediamarkt. Mia köpte Götakanal 2 och en cd-skiva och jag fixade Camillas present. Så nu är den fördig i alla fall.
Sen åkte vi hem till Mia, vi stannade på Arno´s livs och köpte middag med oss. Fiskspett, dom var riktigt goda men vet inte om jag skulle tycka att dom var värda pengarna?! 69 kr/st och Mia köpte 10 st eftersom vi var sex stycken. Det skulle kostat 690 kr men hon behövde bara betala 600 kr, men ändå?!!!

Efter att vi ätit och umgåts ett tag så körde hon hem oss igen. Tror hon stannade en timme här innan hon åkte. Och då hjälptes vi åt att mäta mina höfter, midja och längden på benen. För hade hittat lite kläder som jag ville ha hos Ellos. Men man vill ju att det ska vara rätt storlek från början.
Så nu har jag beställt en klänning, ett par jeans och ett par leggins. Fast det skulle inte komma förrän slutet på augusti, morr :(

Idag åkte jag och Lippa till skärholmen för att köpa lite grejer åt mamma. Det var ett helvete att ta sig dit. Först missade jag 707 som gick vid 13.02 från centrum så fick vänta till den som gick 13.32. Och då var det 100 barnvagnar som skulle med och självklart så kom jag sist. Fattar inte hur det alltid kan hända. Så gick och pratade med busschaffören som fixade så även jag fick plats. Och på vägen hem var det nästan samma sak, fast då var det en vagn mindre så då fick man plats. :)

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback