Lördag, en underbar dag med Mikaela

Idag tog jag och Lippa tolv bussen ner till centrum för att möta Mikaela. Tog första bästa buss hem igen och satt och pratade och pratade och pratade, kan fortsätta säga så i all evighet och vi kommer nog aldrig upp i den mängden prat det blir när vi är i farten.
Vi behöver inte ha något annat att sysselsätta oss med för vi är pratkvarnar båda två och har alltid något att prata om. Konstigt nog :)
Vi åt i och för sig lite lunch också köttbullar och bandspagetti, snabbisarna (som jag kallar dom) var slut. Det låg typ tre stycken på botten och skramla.

Nu på kvällen har Lippa och jag bara myst med varandra. Njutit av varandras sällskap och sådär. Hon har varit lite små gnällig idag och det måste nästan vara tänderna som spökar för hon biter på allt och dreglar för kung och fosterland. ;p
Men just nu ligger hon och sover i sin vagn. Hon är så söt när hon sover, annars också i och för sig. :)

L i p p a ,  d u  ä r  m i t t  l i v < 3

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Japp trevligt var det... ska snart uppdatera min blogg om gårdagen... När jag orkar ;P


Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback