Lördag, ett litet troll upphittat

image84

Haha var bara tvungen att ta kort på mitt lilla troll som jag hittade när jag och mamma städade där nere. Jag älskade det där trollet när jag var liten och gör det fortfarande. Men blev lite ledsen när jag såg att någon hade gjort blåa slingor i håret på den. Försökte tvätta bort dom men det gick inte. Men kommer aldrig slänga bort mitt kära lilla troll. Lippa ska få det när hon är tillräckligt stor för att inte stoppa det i munnen eller något sånt. :)
Nää, nu ska jag fortsätta städa. Skriver mer ikväll om jag orkar och känner för det.

Kommentarer
Postat av: Kusifinen

Åååh, de är underbara de sär trollen!!! :D Har kvar sådana också! ;) hehe Så söta!

Postat av: Mikaela

Älskade också troll när jag var liten :)
Finns det sådana när en annan får barn så ska jag köpa såna! ;)

2007-07-29 @ 15:57:49
URL: http://mikaela85.blogg.se
Postat av: Mikaela

Du får färga håret på den så kanske slingorna syns mindre *hihi*

2007-07-30 @ 09:06:58

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback