Lördag, jobbig natt

Igår  kväll ville inte Lippa sova speciellt mycket. När hon somna till och jag la ner henne så vaknade hon redan efter typ någon minut. Så hon skulle vara vaken hela kvällen. Men det var utan gnäll, vilket var helt otroligt.
Jag gick ner med henne vid tjugo i elva och bytte blöja och hela baletten och sen satte jag på Sandor /slash/ Ida medan jag matade henne. Hon somnade ganska fort och jag kollade klart på filmen innan jag bestämde mig för att sova. Men det var lättare sagt än gjort. jag var hur trött som helst, men det gick bara inte att somna. Jag låg och vred och vände på mig hur länge som helst. Ändrade ställning, tog av mig täcket, tog på mig det igen. Och jag vet inte allt vad jag testade, men det gick bara inte.
Och klockan gick, tror jag kollade på klockan sista gången vid halv tre, så någon gång efter det lyckades jag nog somna. :)

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Skulle egentligen till farmor och farfar men orkar nog inte åka iväg idag. Det är ju ändå ett litet projekt att åka någonstans med en liten tös. För det ska packas massa hit och dit och allt vad det innebär. Så det blir nog att bara vara hemma och ta det lugnt. Gå på en promenad ner till ica och köpa mer majspuré så hon kan få det imorgon med.
Nää, nu ska jag sätta mig i soffan och ta det lugnt en stund. Kanske gå och hämta min bok och läsa lite medan Lippa är nöjd på babygymmet. Vilket hon inte riktigt använder som det är tänkt. Hon använder det mest som en filt att ligga på så funderar på att ta bort "pinnarna" så det blir en filt. Får se :)

Och hur jag än gör på den här dumma datan så kan jag inte få upp fönstret där man lägger in bilderna. Har typ tagit bort alla blockeringar för popup-fönster men det hjälper inte.. menmen

Kommentarer
Postat av: lippaspappa

Lippa e finast i hela världen =)


Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback