Lördag, lite grejer

Igår kväll var vi hos farmor och farfar på middag. Det var riktigt roligt faktiskt, för en del blev riktigt glada i hatten. Speciellt farmor om man fråga mig och Camilla, men hon själv sa att hon bara spela full. "Jag bara spelar full även om jag ramlar runt". Hon är bara för söt hon.
Undra hur hon mår idag efter all rödvin hon drack, det får vi ju se om en stund eftersom hon kommer hit idag.

Och om lite mindre än två timmar kommer hela tjocka släkten hit för att gratta Camilla. Så vi har fixat och trixat hela dagen och just nu håller mamma på och gör potatissallad. Jag har precis fixat salladen, så har också bidragit med lite grann i alla fall.
Kan inte berätta om så mycket mer idag eftersom inget mer typ hänt, men mer händer väl under kvällem så har väl lite att skriva om imorgon.

Idag har jag varit duktig och ringt och grattat Lippas farmor på födelsedagen och bad henne gratta Mogge också som fyllde år igår. Det verkade som att hon blev glad för att jag ringde och vi patade lite löst om att  jag kanske skulle komma förbi någon dag nästa vecka.
Så får se hur det blir med det!

Jag kan bara säga, lycka till med ditt nya förhållande, hoppas det får ett bättre slut än vårat!
Du verkar tro att jag bara vill sabba för dig och vill göra dig illa, men det är absolut inte så. Även om jag inte har några känslor kvar betyder det inte att jag skiter i dig, du är trots allt Lippas pappa och jag kommer ha kontakt med dig i hela mitt liv även om jag vill det eller ej. Så jag vill att du sa ha det bra och må bra för Lippas skull.

image65

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback