Måndag, en bild lista

Tagit den här av Mikaela, som vanligt ;D

Lägg upp en bild på:
1. dig själv som lyckligast
2. dig själv och dina närmaste
3. din mamma
4. den du senast fick ett sms utav
5. den artist/det band du lyssnat längst på och fortarande gillar.
6. en människa som du önskar vore hos dig nu.
7. ett ställe som du saknar
8. dig själv full
9. en kompis som är full
10. den fulaste bilden på dina mottagna filer


1. Med Lippa är jag som lyckligast


2. Mina närmaste (hade ingen med mig)


3. Min mamma <3


4. Fick sms av Patrik (Lippas pappa) igår kväll


5. Har gillat Christina Aguilera sedan hon släppte sin första singel 1999 och gillar henne fortfarande.


6. Jag önskar inte att någon speciell var hos mig. Men om inte Lippa skulle vara hos mig skulle jag önska att hon var det.


7. Saknar när vi brukade hälsa på mormor och morfar nere i Spanien. Bilden är på hamnen där vi gick ner och åt revbensspjäl ibland.


8. Har ingen bild på mig när jag är full. Har inte druckit på över ett år.


9. Mikaela, inte för att hon är full på den här bilden, men det är en kompis i alla fall. :p


10. Inte för att bilden är ful, men det var den och en bild på min syrra jag hade att välja mellan.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hahah shyssta klubben ;)
Kanske var jag berusad av mig själv *asg* eeeeeller inte ;)

2007-07-30 @ 17:29:44

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback