Måndag, vill shoppa

Hade riktigt trevligt hos mormor och morfar igår. Tyvärr var det inget roligt väder bara så det blev ingen pormenad till Kista galleria. Och då blev det inga byxor för min del heller. Och när vi väl satt i bilen på väg hem till morfar så orkade jag inte stanna vid media markt så frågade inte ens om vi kunde göra det. haha, vilken latmask jag är. :)
Så måste ta mig dit på något sätt, vet inte om jag ska höra med Mia om vi kan åka dit någon dag eller om jag ska försöka ta mig dit på egen hand. Humz, får se hur vi löser det hela.
Tillbaka till hemma hos mormor och morfar då; vi satt mest och pratade och hade det trevligt. Både mormor och morfar är korsordsfantaster så även jag fick lösa en del, barnkorsorden. Så behövde i alla fall inte skämmas över att jag inte kunde. ;D
Sen gjorde mormor kalops, för min skull. Det var ruskigt gott och jag åt alldeles för mycket. Jag var fortfarande proppmätt vid tio igår kväll, mådde nästan illa för att jag åt så mycket. Tror faktiskt att jag åt mer än vad mormor och morfar gjorde tillsammans, det ni :D

Egentligen hade jag en väldigt stor lust att åka och handla lite idag. Fast det är absolut inge kul och göra själv. Speciellt inte om man hittar något som man vill testa, för det går ju inte att ha med vagnen in i provhytten och jag skulle aldrig lämna Lippa själv i vagnen utan att någon kollade den. För man vet aldrig om någon får för sig att ta vagnen, med henne i. Nu tycker ni säkert att jag låter som en hönsmamma, men jag vet att jag inte är det så ni får tro vad ni vill.
Sen skulle jag vilja fixa Camillas födelsedagspresent, för känner att jag vill ha det färdigt för tiden går så fort ibland så det känns som jag inte kommer hinna fixa det. Och hittar jag inte det ska jag ska ha måste jag ju hinna kolla på andra ställen eller tänka ut någonting annat.

Gud vad Mia ska vara svår att få tag på då, upptaget hemma och svarar inte på mobilen. Hopplösa moster ;p


Kommentarer
Postat av: lippaspappa

haha äsch du e ingen hönsmamma.. klart man inte lämnar vagnen heller =)
jo hoppas mia kan åka md dig =) får du lite sällskap oxå =)
pussa lippa :)


Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback