Onsdag, begravning

Ni kanske minns att jag skrev om en tjej som dog i bröstcancer för några veckor sedan?! Idag är hennes begravning. Jag är glad att jag inte behövde gå på den. Har aldrig varit på en begravning förut, vet inte hur jag skulle reagera på det. Och det passar ju inte direkt att ha med sig en bebis på fyra och en halv månad direkt.
Och fredagen den 13 juli är det Tommys begravning, och slipper gå på den med. Men som jag förstod det så kommer den bli ganska jobbig. För ungdomarna runt om kring honom skulle sjunga eller något sånt.

Skriver ett glatt inlägg om dagen sen, än så länge har det inte hänt så jätte mycket så finns inte så mycket att skriva om. Så tar allt på en gång sen.


Kommentarer
Postat av: bella

mallorca :)

Postat av: suffih

tro mig, det sista du nånsin kommer vilja är att gå på begravning. :/

2007-07-04 @ 13:54:15
Postat av: Anna

folk brukar tycka att det är kul om man har en liten bebis med på begravningar, för små barn som låter är ett tecken på nytt liv och det kan glädja många

2007-07-04 @ 15:29:00
Postat av: Mikaela

Ja ibland måste man ha såna dagar :S ;P

2007-07-04 @ 16:44:04
Postat av: Anonym

Vad menar du med att du slipper?
Känner man en person väl så går man väl på begravningen? förstår itne vad du menar med slipper..

2007-07-05 @ 12:58:14
Postat av: Jag, hon, henne

Jag känner båda som dött, men inte väl. Båda är släktingars släktingar om man kallar det så.

2007-07-06 @ 18:28:25
URL: http://terri88.blogg.se

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback