Onsdag, en lista till :)

Vad sa du senast: "Vad sa jag senast?"
Vad sa någon senast till dig: "Amen...!?"
Vad önskar du att någon sa till dig just nu: "Ska du ha en stänkare?" HAHA 
Vilken skvallertidning köper du helst: Typ Glamour eller nått
En kvinna jag aldrig skulle vilja vara: Paris Hilton, om hon kan klassas som kvinna :p
Det mest irriterande ljudet jag vet: När någon smaskar..
Vad har jag alltid i min kyl: Ketchup.
Vad har jag alltid i mitt skafferi: Godis?
Pinsammaste boken i bokhyllan: Barbie, flera stycken faktiskt :p
Vilken tå är längst på dig: Stortån.
Persienner eller rullgardin: Persienn.
Panta burkar eller slänga: "Panta mera, åååh panta mera!" *sjunger med Påsen mer känd som Casse.
Hur ser dina sängkläder ut: Pippi långstrump ;D
Hur många sms får du per dag: Massor av en och samma person möjligtvis några från någon annan
Vad ville du heta när du var liten: Typ Linda eller Magdalena
Älsklingsfärg som barn: Rosa och grön
Älsklingsfärg nu: Rosa och grön ;p
Ny serie som verkar bra: Ööööh?!
Töntigaste reklam: Axe - reklamen
Egenskap du saknar hos dig själv: Tålamod.
När grät du senast: Jadu, grät nog en skvätt här om dagen
När skrattade du senast: Nyss :)
Vart önskar du att du var just nu: I spanien med mamma, pappa och Camilla (:

Hitta den här i någons blogg :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

*norpa norpa*

2007-07-12 @ 09:33:44

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback