Onsdag, Lippa sover i sin säng

Ska börja med att säga;
GRATTIS MIKAELA PÅ 22 ÅRSDAGEN!
Gratta
henne ni med ;D

Lippa har alltid fått sova med mig i min säng på nätterna, redan på BB vägrade hon sova i den där plastgrejen som man har bebisarn i. Så dom sa på BB att hon skulle sova med mig i min säng och skulle få göra det sså länge hon ville. Nu när mamma, pappa och Camilla var i Spanien hade jag tänkt testa flytta över henne till hennes säng ifall hon blev jätte ledsen på nätterna så var det bara jag som skulle bli störd. Men när dom väl var borta ville jag inte göra det, för det var så mysigt att ha henne bredvid mig. Men när dom kom hem bestämde jag mig för att hon skulle sova i sin säng. I alla fall testa. Och det funkad jätte bra, nu har hon sovit där i två nätter och sovit fram till sju på morgonen ungefär. Och det är lika länge som hon sover bredvid mig.

Och till er som tjatar om att Camilla är mycket smalare än mig. Här kommer sanningen;
Igår morse fick jag och Camilla för oss att vi skulle mäta hur "stora" vi var och tog fram ett måttband. Vi började med att mäta stussen och det visade sig att jag var ca 2-3 cm mindre där. Sen tog vi midjan och där var jag också ungefär 2 cm mindre. Och sist tog vi låren och där var jag hela 5 cm mindre än Camilla.
Så nu behöver ni inte säga att jag ser mycket större ut än henne, jag har alltid sagt att jag inte är det och nu har jag bevis. ;p

Skriver mer ikväll.


Kommentarer
Postat av: Mikaela - Födelsedagsbarnet ;)

Haha, va fint sjunget.
Hörde det hela vägen till Huddinge ;P
Haha, jo man känner sig lite mer sliten nu när man är "gammal", haha nä då, det känns som vanligt ;)
Man är bara gammal om man ser sig som gammal ;P
Kramar!

2007-07-18 @ 11:43:45
Postat av: Mikaela

Ny lista

2007-07-19 @ 16:40:01

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback