Onsdag, lite BVC snack

Börjar med att svara på en komentar;
hejsan!
jag undrar, är du fortfarande tillsammans med filippas pappa? hur ofta träffas dom?
ha det så bra!


Nää, Lippas pappa och jag är inte tillsammans längre. Han har hittat kärleken på annat håll och har en annan tjej nu. Och han och Lippa träffas så ofta det går. :)

Igår på dagen innan jag skulle till BVC pratade jag med Elin på msn och vi bestämde att vi skulle äta lite lunch tillsammans innan BVC. Så vi möttes nere i centrum och gick till donken och åt en varsin lilla menyn. Sen gick vi upp till BVC där vi mötte min syster. När vi kom in på BVC så satt det redan en del mammor med sina små bebisar där så trodde det skulle ta ett tag innan vi fick komma in. Men vi fick komma in ganska fort till en jätte trevlig tant som charmades direkt av Lippa. Vi började med att väga henne och hon tyckte det var riktigt kul för det hängde en fin mobil ovanför. Den försökte Lippa sno direkt, men hon hade inte tillräckligt långa armar. Hon vägde 8100g, precis vad jag gissade på. Känner min dotter ganska bra när det gäller viktkurvan. Sen mätte vi henne och hon var 67,5 cm lång.
Sen var det dags för elaka sprutan. Den här gången blev Lippa ledsen redan av sticket, men när det var över fick hon sin leksak och då var allting bra. Så var det inte speciellt mycket mer gnäll efter det. :)

Idag har Lippa fått ett litet rött märke där hon fick sprutan, men hon är inte alls varm eller speciellt slö. Så hon verkar inte reagera speciellt mycket den här gången heller.
Camilla, jag och Lippa var nere till gulla villan och hyrde Götakanal 2 och Darling, så vi fick en liten promenad. Sen har vi inte gjort speciellt mycket mer idag. Fast det är ganska skönt också!

Här är en bild på Lippa på pendeltåget när Camilla och jag varit i stan i måndags. Hon är pömsig och gnuggar ögonen som hon brukar göra. Så söt! :)

image80

Kommentarer
Postat av: lippaspappa

Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin Lipppppppppppppppppppppppppppppppppaaaaaaaaa :D

Postat av: Mikaela

För jäkla söt unge :)

2007-07-26 @ 08:38:58

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback