Onsdag, massa telefonsamtal

Igår sov Lippa inte mycket alls på hela dagen, tror det blev ungefär 40 minuter på hela dagen och annars brukar det vara 2 timmar. Så på kvällen var hon väldigt grinig men ville inte somna ändå. Så efter att jag pratat med Mia i telefon så gick jag ner för att byta blöja och ge henne mat. Tror klockan var ungefär halv elva då. Utan krångel åt hon lite från båda brösten och somnade ganska direkt. Tror inte ens hon åt så mycket som hon brukar göra. Men ändå sov hon till halv nio i morse. Hon måste varit riktigt trött igår.

Imorse fick hon morotspuré som vanligt, och hon gapa efter mer idag med. Tror hon gillar morot, som sin mamma. Men imorgon blir det majs, så får se om hon tycker om det.
Efter Lippa ätit fick hon ligga och busa på babygymmet medan jag fixade en del grejer. Ringde till PRV för att kolla om namn till företaget, så nu har jag ett namn som jag ska ansöka om så får vi se om dom godkänner det. Sen ringde jag till Bonniers barnbok klubb för att få medlemsnummret som jag tappat bort så kunde inte logga in på deras hemsida och avbeställa månadenspaket. Efter det så ringde jag till försäkringskassan för att få adressen dit jag ska skicka faderskapsbeviset för att få underhållsstöd.
Sen tog jag mig friheten att kolla på en film medan jag åt lunch, vingar av glas. Den är faktiskt bra, men jag fattar egentligen inte varför den heter det?!

Och kom hem för en stund sedan från ica, frågade Casse om hon hade lust att ta en promenad och det hade hon. Så gick ner och köpte mjölk, middagsmat och tvtidningen. Och nu kom jag på vad jag missade att köpa. FRIMÄRKE! Skulle ju postat brevet till försäkringskassan. Jaja, får göra det imorgon istället. För nu ska jag äta min pizza. :)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Fullt upp som vanligt ;P

2007-07-05 @ 10:07:27
Postat av: lippaspappa

Tralalala Älskar min Lippa :)

Postat av: lippaspappa

den kanske heter så för att vingar av glas är skört, och relationerna i filmen är sköra :P haha pussssssssssss

2007-07-05 @ 18:08:36
URL: http://patriknilsson.blogg.se
Postat av: Ungfarsa

HTTP://UNGFARSA.blogg.se

2007-07-05 @ 23:08:35
URL: http://ungfarsa.blogg.se

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback