Söndag, bärbar data

Igår var ju släkten här och gratta Camilla. Hon fick massa fina presenter, och ganska mycket pengar. Så på imorgon ska vi till stan och shoppa lite grann. Eller, det blir nog Camilla som shoppar och jag och Lippa hjälper henne att hitta kläder. Fast Lippa kanske får en solhatt. :)
Vi bjöd på hemmagjord potatissallad och pastrami igår och nu har vi en hel del kvar så lär ju få äta det idag med. Men det var ruskigt gott så det gör inte så mycket.

Pratade med min morbror Peter igår kväll om bärbara datorer. Han jobbar på HP så kollade med honom vad dom hade för priser. Och vi kom överrens om att jag ska gå via honom om jag väljer att köpa en data från HP för då får jag 20% rabatt på den. Det jobbiga är bara att den kommer bli ganska dyr för den ska klara alla programmen som jag behöver till företaget och helst samtidigt dessutom. Så den kommer nog inte ligga under 10.000. Den vi kollade på skulle kosta drygt 13.000.
Fast ska kolla med min farbror Kent också och se vad han har för priser och erbjudanden, och så tar jag den som är billigast. :)
Funderar även på att fixa till min stationära data och sälja den. Så får jag lite pengar till den bärbara. Men eftersom jag fick den när jag fyllde 15 år och inte gjort något speciellt för att uppdatera den så är den ju iklass med stenåldern nu. haha

Trodde att när småbarn ammades så åt dom oftare ju äldre dom blev för att dom inte stod sig så länge på modersmjölken då. Men Lippa gör tvärtom och äter typ mer varje gång men inte lika ofta. Igår åt hon med typ fem timmars mellanrum men åt destomer varje gång i och för sig.
Och i natt sov Lippa väldigt bra, hon brukar vakna någon gång mellan 5-7 och äta lite grann innan hon sover vidare. Men imorse vaknade hon inte förrän vid hal tio. Så hon måste varit trött. Eller så kanske det hade med att hon sov bättre på mage? Nu när hon är så pass stor så vänder hon sig alltid på mage när hon sover. Och hon verkar sova tio gånger bättre då. :)

Lippa sitter i vagnen och vinkar :p

image77

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hon är bara för söt den lilla tösen :)

2007-07-23 @ 08:58:21

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback