Söndag, imorgon kommer dom

Imorgon kommer mina kära hem igen. Då har dom varit borta i tre veckor och en dag, men tycker det känns som dom bara varit borta en vecka och en dag eller nått. Tiden har gått grymt fort och det kan jag nog tacka min underbara släkt för. Varje dag är det någon som ringt för att kolla hur jag mår och vad jag gör och när jag vill komma över. Det har faktiskt varit kul att umgås en del själv med dom, då får man liksom all uppmärksamhet själv. Och man kommer närmare dom på något sätt. Mia och jag har pratat var och varannan dag med varandra i telefon, och vi pratar istort sätt om allt.

Men tillbaka till att familjen kommer hem imorgon då, sa till mamma att jag kunde fixa så middagen står på bordet när dom kommer hem imorgon kväll. Problemet är bara vad jag ska laga för mat. Är grymt sugen på grillat, men vågar inte grilla när pappa ska äta för han är "proffs!". Och jag har aldrig grillat i hela mitt liv, bara kollat på och lärt mig hur man ska göra av pappa. Men får väl sova på saken antar jag. :)

Ska bli kul och se deras reaktion på hur stor Lippa blivit. Det var ju trots allt tre veckor sedan dom såg henne och mycket har hänt vill jag lova. Tror även ni mina trogna läsare kommer märka skillnad på storlek när jag kan lägga in bilder igen. Om jag hinner ska jag lägga in en imorgon kväll :)
Nu ska jag mysa med Lippa <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är jätte nyfiken på hur stor hon blivit :) kram!

Postat av: Mikaela

Tack gumman, kanske hör av mig till dig om jag behöver ventilera :)

2007-07-16 @ 11:18:46

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback