Söndag, så irriterande

Vet inte om jag ska skratta eller gråta..

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej jag har läst din blogg ett tag... Men har nu kommit på att du endast skriver inlägg om hur Filippa har sovit? Har du inget intressantare att skriva om? Bara mat och sömn hela tiden... Hur gick de me företaget som du skulle starta?

2007-07-08 @ 16:35:54
Postat av: Jag, hon, henne

om det jag skriver om inte duger - läs inte bloggen då. Inte svårare än så :)
Och eftersom jag inte startar företaget innan den 1 augusti så finns det inge mer att berätta om de just nu.

Postat av: sophie

hahahah eller hur, knas brud där asså

2007-07-08 @ 19:05:02
Postat av: Anonym

vad e de för företag?

2007-07-09 @ 23:17:01

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback