Söndag, utflykt igen

Igår kom min faster Kerstin hit och hämtade mig vid ett. Så åkte vi hem till henne så jag fick lite sällskap över dagen i alla fall. Mina kusiner låg fortfarande och sov när vi kom, dom där latmaskarna. Men efter att vi lagt ner Lippa på en filt på golvet och hon började prata och kämpa lite så vaknade dom en efter en. Ronny retades genast med henne, fast inte lite irriterande som han alltid gör mot mig. Och Niklas gullades med henne mest hela tiden. Det var riktigt gulligt att se honom sådär mjuk. ;D
Sen åt vi grillat, riktigt gott faktiskt. Efter att vi ätit och Lippa fått lite mat så körde dom hem mig igen. Lippa brukar inte tycka om att åka bil för sent på kvällen, men igår gick det bra för hon somnade när hon åt. Men hon vaknade redan vid skärholmen.

Idag kommer morfar och hämtar mig. Ska äta med dom idag. Han ringde igår kväll och frågade om jag ville äta med honom och mormor idag, och vem tackar nej till att få maten serverad?! Inte jag i alla fall. :) Inte när man får sällskap på köpet. Så han ramlar nog in här om en timme ungefär.
Ska se om vi kanske kan stanna lite snabbt på media markt, för ska kolla på en sak där. Men vågar inte skriva vad ifall Camilla går in på ett internetcafé och läser min blogg. Man vet ju aldrig, för mamma skulle gå in på ett och betala räkningar.
Sen får vi se om man kanske kan gå en sväng i Kista galleria och kolla på kläder. :)

Men nu ska jag mysa med Lippa. <3

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Full fart som vanligt :)

2007-07-01 @ 13:53:02

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback